Nytt år, ny start på bloggen?

oj, länge sen jag skrev här..
men efter att vatt inne på många andra bloggar och läst blev jag sugen på att skriva lite, men om vad vet jag inte xd.
Nytt år, ny månad -  skönt är det!
Finna så många minnen jag saknar från 2010 men det bästa har jag med mej in till 2011!,
Det första som hände på nyår va att man träffade en del nytt folk och fick nya vänner, det var en  bra start ju!;)
Tolvslaget firades i ramlösa på en minifest men Thea, Hanna, Alison och hennes kompis Linn.
Jag är nöjd med kvällen och det tror jag dom andra oxå är! :)
Vi var väl hemma vid 3 tiden hos Thea och alla decka typ dirr.
På morgonen åt vi glass och chips till frukost och tittade på film.
Jag drog från Thea för ca en timme sedan och nu är jag då hemma och halv dör<3

Gårdagens kläder blev; en bredrandig klänning(svart och vit) från sisters point som har typ öppen rygg med 2 rosetter(y) sen svarta taits med pumps/stövlart som går upp ovanför knäna, lägger in en bild på dom.
Igår morse fick jag en nyårs mpersent av Viktor <3 det var guldiga örhängen som ser ut som små löv, jättesöta! dom hade jag oxå på mej! :)

Skorna;




inte dom bästa bilderna menmen xd..




Bild på mej och älsklingen <3

pusshaj;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0