2 januari 2011- CityGross

Jaha.. början på dagen?, tro mej jag har redan vatt uppe länge!
hahah men iaf, inatt kunde jag inte sova så jag städade mitt rum och läste och facebookade mm, och halv 3 kom jag på att "juste skulle inte vi göra ngt med laget på citygross imorgon?"
gick in på hemsidan och jo, mycket riktigt skulle vi det, .. samling kl 8 (y)  JA!
Trodde jag skulle dö, och trodde jag skulle dö ännu mer i morse när jag skulle gå upp! :o
Väl på citygross fick vi reda på att vi skulle inventera ( räkna alla varor...) det var så jävla jobbigt och jag har räknat igenom hundmat, kattmat, fågel-fisk-hamster-kanin mat och sjukt mkt annat! hundgodis, djurleksaker, tuggben och ni skulle bara se hur mkt tuggben det finns! typ samma ben i 5 olika storlekar och med och utan plast och jag vet inte vad, och när vi var färdiga med det skulle vi räkna tugggummi!
Sjukt jobbigt men vi fick iaf god tacos till lunch (y)
Nu har jag skit ont i ryggen & är skit trött :o
Men snart kommer Viktor hit så jag är lycklig iaf!
Nu ska jag sova och typ duscha ? ja bra blandnign(y)

Imorgon fyller jag år,
puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0