Torsdags 24/2 | Fredags 25/2 | igår 26/2 | idag :) 27/2 2011

Torsdag:
Jag skulle bege mej ut och söka sommarjobb!
Först gick jag och frös ihjäl till coop, sen vidare till IKEA, och sen in i alla affärer på hela väla :o ...
jobbigt & jag lämnade bara in cv på 3 ställen :o

Sen kom morfar och hämtade mej, och hem till mormor&morfar blev det för att käka middag där :)
Jag fick i uppgift att göra en typ dressing/sås (y) som skulle läggas på räkor och avokado med rökt lax till, gott! :D
Under tiden gjorde morfar en musselsoppa, muums :D




Sviiingott va det!!

sen blev det bara hem och ta det lugnt(Y), viktor kom och sov över oxå :)


Fredag:
Upp tidigt, skulle hinna med tåget 10.12!
Sen blev det att ta färgan till Helsingör, Och därifrån tog jag tåget till Köpenhamn <3
Det var as mycket is i havet :o

Där möttes jag upp av min mammas faster Conni :)
Så gick vi runder och tittade i affärer och käka lunch tittade i mer affärer, i Carlings fanns det erbjudandet "ta 3 betala för 1!"
Så vi var såklart tvungna att kolla lite och vi hittade kläder :)

älska skjortan!



Baksidan


Sen köpte vi tyg också som jag och mormor skulle sy av nästa dag :)




Lördag/Igår:

Upp tidigt och åka till mormor och morfar igen <3
Jag och mormor började sy dirr! och göra mönster och prova och göra nytt mönster och allt, det var jättekul :)
Har dock inga bilder därifrån, vid 5 tiden kom mamma och pappa också dit och mamma började laga kina mat (bara för hon precis har lärt sig det ) det blev jättegott! :)
Mormor och jag blev tyvärr inte färdiga men snart blir vi, inte mycket kvar, men jag säger inte vad det blir, ni får se :)
Sen blev det snabbt hem, på vägen hämtade vi upp Jennifor <3
Sen göra v sig snabbt och sen bar det av till ekebo (a) där skulle vi tillbringa kvällen genom att jobba! :)

Det var as kul och ganska krävande faktist!
Det var inte stå still någon gång bara springa!
Först var jag på ungdoms-discot i gaderoben, sen blev det in och plocka glas & tomflaskor på vuxen disco/saken dom ahde live musik, både med Björn Rosenström och och dom som ahr gjort den :  Elouise
Så jag jobbade ganska hårt  20.30-02.15, men jag hade sjukt kul! :D
Många små söta på discot och många fulla killar! hahah sjukt.
Somna dirr när jag kom hem!



Idag:
Vaknade skit tidigt för mamma ville att jag skulle käka frukost med dom innan dom skulle iväg, sen gick jag upp och halv sov igen tills Viktor kom hit :)
så blev det mysa lite tills jag kom på att jag skulle blogga och så är vi framme här :)
Senare idag ska jag spela hemma match mot Trelleborg :)



Nu ska jag fortsätta mysa med viktor ;)
fin bild på honnom va ? (a)

Puss&Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0