23/2 2011

tjenabanan


Idag vakna man upp hos Viktor, mysigt ;*<3
Var så trött igår kväll att jag somnade dirr, hann inte blogga -.-

Igår:
Var uppe redan kl 9 :o
sen blev det in till stan kl 10, återlämnade lite böcker och mötte upp Jennifor:)
Sen satt vi och fikade innan vi tog bussen mot planteringen och in på en fritidsgård för att göra scrapbooking (Y)
Det var Jättekul och blev jättefint! , kommer bilder på mitt mästerverk och mitt nyfärgade hår sen ;)
jättefint och rött igen :) (integrått orange som det var innan)
Efter det bar det av till träningen som jag dock blev en halvtimme försenad till men det gjorde inte så mycket för dom gjorde ändå inget vettigt.. sen blev det som ni kanske har listat ut hem till Viktor <3
Och det var mysikt men jag var så trött efter hela dagen och träningen att jag somnade ganska snabbt i mitten av en film i hans famn ;*

Idag:
Vaknade upp och så såg vi färdigt filmen, sen blev det god frukost a la Carolina :)
och nu sitter jag här och skriver och väntar på ett samtal från rektorn på Olympia skolan :)

en liten bild från viktors data :3



puss&kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0