23 02 11 - kväll

Phu :o
Kom precis hem efter en lååång dag!
men det har vatt kul och har fått lite nya saker :)

Efter jag åkt från Viktor och kommit hem blev det göra v sig och ut&gå med henke :)
sen var mamma hemma när vi kom tillbaka så körde vi till Tina, och från henne åkte vi till Falkenberg och hämta upp Tinas kompis och så bar det av mot ullared :o
hahah första gången jag varit där då ja!
Det fanns ganska lite saker där nu, ganska utsorterat efter Rea'n men jag hittade ändå lite nice saker! ;)
Dock inga BH;ar som jag skulle för storlekarna var ju inte att leka med där inte :o hahah passade inte äns F-kupa hahahah, skojjar inte -.-
Ska försöka ta blit bilder på det som inhandlades, kläder+scrapbooking saker (haha).
Sen när vi äntligen kom tillbaka så drack vi kaffe hos Tina och jag kelade med deras mycket jättesöta lilla valp! :)
Ozzy heter den xd
passande faktist.. xd
men ja nu är jag jättetrött :|

Ifall du läser viktor, så ska du veta att jag älskar dej jättemkt ;*<3






Mitt hår, på dålig webbbild:

Puss&Kram... skumKarrobanan...


(orkar inte mej själv när jag är övertrött... )

Kommentarer
Postat av: Jennifor

Blev skitbra :)<3

2011-02-25 @ 09:31:15
URL: http://loneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0