21/2 2011

Idag har jag chilllat hela dagen! :D
viktor kom hit och vi myste och jag städade rummet, och vi har retast med varann och jag har en bula i pannan:( .. och han har ont i tanden...
Men va hade trevligt ändå! :D

Min mamma har fått en Kines kompis som knappt kan svenska, mamma lär henne svenska och hon lär mamma kines mat (y) så nu får vi kines mat hemma! säger som Judit&Judit; Mums!

Sen nu på kvällen när viktor skulle hem så var det ngn som hade hoppat framför tåget så han var fast på tåget fran 10 över 8 till halv 11 :o
synd för han, men framför allt, synd om tågföraren.
fattar inte hur man kan göra så mot en tågförare eller mot någon?
så jävla onödigt..

men nu är han iaf hemma,,

Imorgon blir det scrapbooking-kurs med Jennifor och sen färga håret! :D
niice<3

old pic.



Puss&Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0