19/2 2011

Underbar dag med Viktor som följe! <3
först till farmor, och som innan så charmar han alla kvinnor i släkten;)
Efter blev det bio och vi såg Trassel!, jättebra :*

Sen blev det mys hemma <3
melodifestival och sånt (a)

Du är bäst och fast vi ibland bråkar så älskar jag dej så sjukt mycket! ;*
Du är mitt ljus i mörker och du är min värme kylan <3
Du är den bästa jag vet och du hjälper mej igenom allt, är jag ledsen håller du om mej, är jag på dåligt humör (vilket inte är ovanligt) gör du mej glad <3
Bara att du skriver godmorgon och godnatt gör att mitt hjärta smälter om och om för dej<3

& det finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva dej, du måste upplevas <3

älskar dej / karro ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0