18/2-2011

MhM! nu är det looov :D
efterlängtat!
Men det bli ändå massor att göra, ska tillbringa mins en dag i Danmark, en dag med Jennifor, älskade kusin <3
Och så ska jag se om viktor jobbar hela lovet elr om va har lite chans att ses oxå ;*
Sen ska jag ha fullt upp med att både plugga och söka sommarjobb.
Jag sökte på Ica idag men det funka inte, man va tvungen att ha ngn utbildning inom posten så det får jag hoppa.
Men jag ska söka på lite andra ställen oxå, hoppas det löser sig!

Jag tror att det kanske blir att tänka om med gymnasie igen! och det är bara en vecka till jag måste välja!
Men jag tänker nu, kanske skolstaden. Kanska till och med Nv pogrammet, det finns nämligen så att jag kanske kan åka till antingen London eller Madrid ett år och plugga och det hade ju vatt så jävla fett!
skulle bli sjukt lycklig om det kunde bli av!
Vilket påminner mej att jag måste melja syon på skolstaden efter detta.

Kom precis hem från väla efter att ha inhandlat en present till min älskling imorgon! :D
det blir nog nice ;*
Vi ska till Farmor imorgon för att fira hennes födelsedag och sen blir det bio med Viktor på kvällen(a)
Hahaha jag tror att vi ska se Trassel! (y) lite sött :D
Jag älskar disney-filmer!

Snart blir det hemlagad pizza a la mamma;*
GOTT! :D  och jag är jätte hungrig!

Här kommer 2 bilder jag hittade på Henke :)<3



Puss&Kram Karro

ps. jag tror jag håller på att bli sjuk! :(
hoppas bara inte det utvecklar sig till halsfluss igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0