17/2-2011

Ojojoj, det här går inte.
jag har så sjukt mycket att göra känns det som.
och jag har knappt någon ork till något alls..

Har precis gjort fårdigt läxor och lagt mej i sängen, blir snart sovdax om jag kan somna, vill säga.
Vet inte när det gick åt helvete men min bli nyttig sak finns inte för tillfället, kasst är det, men jag måste ta tag i det! jag kan trycka i mej själv så sjukt mycket skit! Och det börjar synas..
Dessutom tränar jag knappt pga min rygg (& en del lathet). har sjukt ont i ryggen hela tiden, men i måndags var jag hos en ny sjukgymnast och fick lite övningar så får se om dom funkar!, hoppas!

Jag ska försöka äta mindre.
Jag ska göra ryggövningarna vaje dag.
Jag ska träna mer.
Jag ska orka mer.

& så får vi se hur det går!
haha

Har fortfarande panik över gymnasievalet!
Hade ju percis bestämt mej för att ta ekonomi på procivitas, men nu pallar jag inte den skolan men jag vill fortfarande läsa ekonomi..
Kan blir att gå på Nick isället.
Jag vet inte alls vad jag vill. Vill bara att någon ska komma och säga till mej vad jag ska välja...
fan.

Imorgon ska jag försöka söka sommarjobb (a) har skrivit en jobbansökan tsm med mamma och den verkar okej:)
ska först söka på ica här i ödåkra och sen coop, och några affärer på väla.
Sen blir det myskväll efter det och viktor kommer <3
På lördag blir det hem till Farmor och fira henne och sen bio med viktor på kvällen! :D<3
då har vi vatt tsm i ett halvår! (a)<3



Vill skriva så mycket, men tror inte det blir så bra xd

hahah ska försöka höra av mej oftare!

Puss&Kram
/karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0