Jag kan fatta mod jag kan ta smärta för jag har kvar dig i mitt hjärta. ♥

Jobbig dag,
Det är bokstavligt talat KRIG i skolan :o
men det är skönt att det är lov nu, det behövs verkligen..
känner mej ganska hatad av en del, men jag bryr mej inte ett skit längre, jag ska bara ha mina jävla betyg sen drar jag, det bästa är att jag inte behöver träffa någon jag inte vill efter det igen. Som jag längtar!

Iaf, under tilden kriget pågick idag lyckades jag göra hela NO-läxa, fixa ett ganska opluggat prov som jag tror det gick jävligt bra på!, och försvarat en uppsats på SO'n (det ingick i lektionen).
Vi har även lyckats vinna tillbaka våran resa som mycket av kriget handlar om, kanske skriver mer om det en annan dag..

Så... jag är nöööjd :)

Efter skolan bar det av mot ekebo för att städa och göra i ordning för stordisco på tordag :) då det oxå blir jobb för mej!

seen.. pizza... inte bra... onyttigt... jag... ska bli nyttig...

ttttvvvv.

mer tv.

kunder inte sova.

facebook.

kan fortfarande inte..

blogg!

(y).

Mhmm. 

jaja, skriver godnatt nu men jag får väl se om jag somner eller ej !

kolla vad jag hitta (a) hih


godnatt
/Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0