Onsdag :D

Idag .. haha xd
Ganska bra att vakna och tro att det är torsdag och tro att man ska ha gympa (y)
Men Anika blev inte sur för att jag kom sent :D , tur för mej (y)

sista lektionen , alla bara vi skolkar, orka gå till gläntan -.- ,  men ja sen blev det så iaf xd fast hälften blev sjuka;)

men ja, så jag och julia skulle labba hahahah , det gick väl ...  bra ?
hahah när andina fick det och typ luktade på det skulle det lukta typ äpple elr jordgubbe elr ngt sånt som man har i godis typ, ahahahahha
hon bara ; va fasiken är detta ? , det luktar acciton (stavning?) hahahaha och jag höll på att dö av skratt, socker kick? hahah så jag va tvungen och gå iväg och skratta, sen när jag kom tillbaka stod hon och luktade på dom andra,
hon bara ; Va fan, alla luktar likadant? hahahahah
omg , jag dör xd
men ja, jag har sjuk humor -.-  (y)
sen fick jag gå från gläntan till norrlycke igen -.-
men ja, hade slöjd med sigmabarn (aa)<3
det var niiice (y), haha varken Anika elr Svennis slängde ut mej(y)
en kille, kommer inte ihåg hans namn nu igen ;$ ,
men han bara ; det står en tjej i dörren
Svennis; okej,
Killen; hon står där
Svennis; jaha
killen; hon har rött hår
Svennis; jag vet nog vem det är...
*svennis tittar*  ja det var hon"

Hahah tror han börjar gilla mina besök i slöjdsalen :D
elr ja , han slänger inte ut mej mer (y)

Sen när dom slutade blev det hem med Alison <3
Underbart kul, älskar henne!
vi lekte med Henke i snön (a)
sen ica, vi satt på vagnarna och precis när han inne på ica kommer och säger vi ska hoppa ner tappar hon sin vante bitt bland alla xd så han fick stå där och dra ut typ hälften av vagnarna så vi fick upp vanten (y)
hahah , men det är .. bra! :)


"Här bombar vi skolan"


Sharre på slöjden :)
vad gör du med händerna? xd


Kanske lika bra att denna bilden blev suddig ? xd



Svennis (y) , han vill nog inte va med på bild :(


Cassies vanligaste min på mina bilder (y) , söting :*


Linus, Rasmus & Eddi , asså kolla så bra jag är på att ta bilder.. -.-


Eddi :D<3


Alli har kul , Henke oxå ;D<3


Henke sjunker ner i snön xd haha så söt han är :*


men jaja nu har ni mkt att läsa om ni orkar , HOPPAS JAG NI GÖR!
puss ;*


Kommentarer
Postat av: Eddieman (:

Yeah! Swedio-Erik är lite wierd... ibland ^^ E>

2010-02-03 @ 20:53:40
Postat av: Alison

HAHAHAHHA helcoola bilder, serru ;D Ta bara bort alla jag är med på? (a)

Älskar dig bruden!<3<3

2010-02-03 @ 21:17:53
Postat av: jennifor♥

Sötnosar allihop:D

2010-02-03 @ 21:25:58
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: KarolineSjösten

hahah Svennis är mkt roligare än filip! :D

& Alison, alla bilder ska va kvar ;d , sjukt söt! <3

2010-02-03 @ 21:40:46
URL: http://karolinesjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0