torrt (y)

Hej (a)
jag är osocial (y) menja.

Idag blev det bio med mamma :) vi såg Farsan, den var ... okej?
inte jättebra, värd att se men dock inte värd att köpa ;p
hahah menja
Sen blev det väla med Fredrick :)
det va kul , haha jag fick handla va jag ville (y) jag blev lite happy över att vi har lite samma kläd smak? & att fredrick gillar rosa :d

blev ett blått linne hm, ny mascara hm, taits bik bok och en tjocktröja bik bok:D
jag är rik för tillfället (y) 


:d


sen fick jag kläder i fredags när jag va i dk med mammas faster (a)
nicenice , men jag orkar inte fotta det xd








kolla jag har lärt mej hur man lägger in video nu (Y) haha det tog bara lite tid elr ? xd
hahah


puss

Kommentarer
Postat av: Superbooi

tack för en fett rolig eftermiddag (a

hihihi

hahahahahha, precis vad du vill :D<3

2010-02-28 @ 22:21:24
Postat av: Karoline

Hahaha :D<3

2010-02-28 @ 22:30:08
URL: http://karolinesjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0