11/2-10

mah , orkar inte lägga in gammla bilder från när min data dampa, det får ni stå ut med (y)
men, idag var jag och hanna fett flummiga haha xd,

"papperskaffe", "mjölkmuskler" är bara några av våra talfel ;o

hahah sen ville vi typ baka så kolla vi igenom en kokbok (y)

hahah hanna bara ; fyllda meloner!, det är bara ett annat ord för silikon tuttar!
hahaha och jag bara!; papperskaffe!
men ja xd sånna är vi(Y)


sen kom vi på att vi ville göra bärpaj med .. annanas ? :O
hahah jodu, annanas!

men allt blev lila -.- blåbär säger jag bara!



såhär fint var det föst :D


sen blev det såhär lila :O

har ingen bild på den när den är färdig (n)
den blev fin iaf! , men ja det smakade okej , rätt gott (y)
hahah


sen dansade jag för typ ngn timme sen och sånt, och jag är klumpig, men det är inte ngn nyhet så dfet behöver vi inte gå in på xd , det va nice iaf :D

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0